نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی بازگشت سید مهدی رحمتی به مربیگری؟ شرط ۱۲ میلیاردی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس! حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعی شد؟ سهمیه المپیک نوشاد عالمیان قطعی شد گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟
سرخط خبرها

دوئل انگیزشی بی‌انگیزه‌های مشهدی در لیگ برتر فوتسال!

  • کد خبر: ۹۹۶۲۳
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
دوئل انگیزشی بی‌انگیزه‌های مشهدی در لیگ برتر فوتسال!
چیپس‌کامل و فرش‌آرا در شهرآورد فوتسالی مشهد امروز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فوتسال امروز آغاز می‌شود و دو نماینده مشهد در دوئلی دربی‌گونه به‌مصاف یکدیگر می‌روند. دیدار تیم‌های فوتسال چیپس‌کامل و فرش‌آرا از ساعت ۱۶ در سالن کارگران شماره ۲ مشهد به میزبانی تیم چیپس برگزار خواهد شد؛ دیداری که برای هر دو تیم مهم است و شاگردان محسن جنگی و قدرت بهادری برای کسب سه امتیاز این بازی انگیزه‌های متفاوتی دارند.

انتقام در سالن خانگی

شهرآورد مشهدی‌های لیگ برتر فوتسال در دور رفت با حواشی داغی همراه بود؛ دیداری که با پیروزی ۳‌بر ۱ فرش‌آرا، تیم قدیمی‌تر حاضر در لیگ، به پایان رسید و چیپسی‌ها در روز‌هایی که شرایطی آرمانی داشتند و کسی فکرش را نمی‌کرد به‌سادگی بازی را به شاگردان سرمربی وقت زردآبی‌ها، یعنی مجید مرتضایی، واگذار کردند.

بعد از آن بازی کادر فنی و بازیکنان چیپس بهت‌زده از شکست در شهرآورد شهر، صحبت از غافل‌گیری به میان آوردند. تیمی که در آن روز‌ها وضعیت بهتری از فرش‌آرا داشت و دست‌کم تصور می‌شد بازی پایاپایی با تیم همشهری ارائه دهد، اما در عمل فرش‌آرا به‌راحتی از سد میهمانش در سالن شهید بهشتی گذشت؛ مسئله‌ای که حالا به یک انگیزه مضاعف برای شاگردان محسن جنگی در تیم چیپس کامل بدل شده و میزبان به‌دنبال آن است تا در سالن خانگی کارگران انتقام شکست دور رفت را از حریف بگیرد.

تداوم بالاسری‌بودن!

فرشی‌ها انگیزه متفاوتی از جدال با چیپس دارند. نماینده اول مشهد از حیث قدمت حضور در لیگ برتر به‌دنبال آن است تا روند بالاسر حریف‌مشهدی‌بودن در جدول را حفظ کند. فرش‌آرا از ابتدای فصل همواره در جدول بالاتر از چیپس قرار داشته است و در صورت پیروزی در این بازی هم این روند تداوم خواهد داشت. البته چیپس در صورت پیروزی بیست‌وپنج‌امتیازی شده و به فرش‌آرا می‌رسد، اما به‌واسطه تفاضل گل بد بعید است بتواند در جدول بالا‌سر فرش قرار بگیرد.

جدال هم‌تیمی‌های سابق

یکی از انگیزه‌های مهم میزبان برای غلبه بر میهمان، حضور پُرشمار بازیکنان سابق فرش‌آرا در چیپس کامل است. حسین عظیمی، محمد پیکان، محسن باغشینی، محمد عیدی و... تنها بخشی از بازیکنان چیپس هستند که سابقه بازی در فرش‌آرا را دارند و همین بر جذابیت‌های این بازی خواهد افزود؛ بازیکنانی که برای نشان‌دادن شایستگی‌هایشان مقابل فرش‌آرا به میدان می‌روند.

قدرت‌نمایی «قدرت» در شهرآورد

قدرت بهادری، سرمربی‌بازیکن فرش‌آرا، در اولین تجربه شهرآوردش انگیزه‌های زیادی برای پیروزی دارد. او که به‌تازگی و از نیم‌فصل با جدایی مجید مرتضایی به جمع فرشی‌ها اضافه شد، حالا می‌خواهد خودش را در قامت یک مربی کاربلد نیز نشان دهد. بهادری تا‌به‌اینجای‌فصل نتایجی قابل پیش‌بینی گرفته؛ مقابل تیم‌های قدرتمند باخته و برابر تیم‌های ضعیف‌تر از فرش‌آرا برنده شده است. شهرآورد مشهد فرصتی طلایی است تا بهادری خودش را به‌عنوان یک مربی خوب به جامعه فوتسال مشهد ثابت کند.

دورنمای جدول در پایان لیگ

رتبه ششمی چشم‌انداز رؤیایی تمام تیم‌های جدول لیگ برتر فوتسال به‌جز پنج تیم بالانشین است. حکایت مس‌سونگون، گیتی پسند، مقاومت البرز، سن ایچ ساوه و کراپ از دیگرتیم‌های لیگ جداست و با فاصله زیادی که ایجاد کردند، بی‌تردید پنج پله ابتدایی جدول را اشغال می‌کنند. فرش‌آرا با ۲۵‌امتیاز در پله نهم و چیپس با ۲۲‌امتیاز یازدهم جدول چهارده‌تیمی رقابت‌های این فصل هستند و برای رسیدن به رتبه ششمی که هم‌اکنون در اختیار تیم فولاد زرند ایرانیان با ۲۸‌امتیاز است، تلاش می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->